کفی افزایش قد ایرانی و خارجی بیتال ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

کفی افزایش قد ایرانی و خارجی بیتال ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

امروزه به نظر می رسد حضور ژل افزایش قد در کفش های زنانه برای ما کاملاً آشناست و دامنه آن برای همه موارد و در هر شرایط جوی مناسب است. در این ماده سعی خواهیم کرد بفهمیم که چرا چنین ژل بلندی قد ناراحت کننده زنانه امروزه اینقدر محبوب هستند و چه چیزی پوشیدن مداوم آنها منجر به آن می شود.

از حقایقی که در تاریخ حفظ شده است ، می توان نتیجه گرفت که  مراکز فروش ژل افزایش قد به جای جنبه عملی مسئله مدیون ظاهر خود است. یکی از اولین ژل افزایش دهنده قد ذکر شده روی یک پایه ، که توسط بازیگران تئاتر در یونان باستان (اواخر ۳ هزاره قبل از میلاد - اواخر قرن ۱ قبل از میلاد) برای افزایش بصری رشد استفاده می شد. بعداً ، این سکو در ژاپن و چین جایگزین عمل جارو کردن پای زن شد که هدف آن متوقف کردن رشد پا بود.

همانطور که اعتقاد بر این بود ، هدف از این روش ، مهار کاهش اخلاق بود ، زیرا سایز کوچک پاها اجازه نمی داد که زنان به سرعت و با اطمینان حرکت کنند. قصاب ها در مصر چیزی شبیه  خرید حضوری ژل افزایش قد پوشیدند تا کفش های خود را با خون حیوانات ذبح شده لکه نکنند.

براساس یک نسخه ، سواران شرقی در قرن دوازدهم ، که ژل افزایش قد بیتال را به گونه ای چسبانده بودند تا پا در آن تکان نخورد ، از اولین کسانی بودند که ژل افزایش قد در مشهد پا را اختراع کردند.

در اروپای قرون وسطایی ، در حال غرق شدن در فاضلاب ، اهالی شهر از کفش روی سکوی چوبی استفاده می کردند که با بند تسمه ها چسبانده می شد و ژل افزایش قد در شیراز معمولی می پوشید. و در شرق ، کفش های مشابه در یک حمام پوشیده می شد تا از تماس با کف گرم از سوختگی پاها جلوگیری نشود. اما در سده های ۱۵-۱۶ ، پاشنه و سکوی شروع به تغییر و به دست آوردن یک شخصیت تزئینی ، با نزدیک شدن به وضعیت فعلی امور.

بعضی اوقات ژل افزایش قد در تهران را در یک فروشگاه نگاه می کنید و فکر می کنید: "آیا واقعاً امکان جابجایی در این کار وجود دارد؟" اما تعداد کمی از خانمها حداقل یک جفت ژل افزایش قد خارجی دارند ، زیرا همانطور که به ما گفته می شود ، حداقل برای این مناسبت باید در کمد لباس باشند. در هر زمان از سال ، با نگاهی به خیابان های شهر ، این اطمینان را دارید که بسیاری از نمایندگان نیمی از زنان بشریت ژل افزایش قد رار از کجا تهیه  کنیم با پاشنه های بسیار بلند را انتخاب می کنند.

کسی با شدت و با افتخار قدم می زند ، کسی با عجله گذشته ، عجله گذشته ، کف زدن ژل افازیش قد داخل کفش خود را مانند نعل اسب ، کسی که از روی عادت می رود ، به طور غیر عادی پاهای خود را خم می کند ، و برخی به سختی در چنین  خرید اینتر نتی ژل افزایش قد  سرگرم می شوند.پس چرا کفش ، که از نظر راحتی پوچ است ، اینقدر گسترده است؟ اما از آنجا که پدیده ای مانند مد ، استانداردهای زیبایی خود را دیکته می کند ، و بسیاری از مجلات ، برنامه ها و فیلم های مدرن به ما می گویند که یک  خرید کفی ژله ای افزایش قد باعث می شود زن لاغرتر ، براق تر ، نرم تر ، جوان تر ، زیباتر و شادتر شود و همین باعث جذاب تر شدن او می شود. مرد ، زیرا او جنسی تر به نظر می رسد. پوشیدن کفش های پاشنه مخفی افزایش قد بلند ، بیومکانیک حرکت را تغییر می دهد: عرض پله کمتر و چرخش باسن و شیب آنها بیشتر است.

پاشنه مخفی مردانه

یعنی راه رفتن در حال تغییر است و شاید این واقعیت به طور ناخودآگاه بیشتر مردان را به خود جلب کند. اما این در چه سطحی است؟ فرهنگ توده ای آشکارا بر زن و مرد ارتباط پیوندی بین قد خرید پاشنه افزایش قد و جذابیت زن تحمیل می کند. بعضی اوقات عباراتی شنیده شده یا قطعه ای از آهنگ به طور تصادفی در ذهن ما می چرخد ​​، که روی آن توجه خاصی را جلب نمی کردیم ، چه رسد به آنچه که مدام در رسانه ها و زندگی مشاهده می کنیم. آیا افکار و ارزشهای ما همیشه در ذهن ماست؟

متأسفانه ، در پشت زیبایی و جذابیت لحظه ای کفش های پاشنه مخفی مردانه بلند ، کاملاً ملموس ، ناخوشایند و حتی مضر برای اثرات سلامتی هستند که در بدن نمایان می شوند ، از پا تا مغز. و فقط پاشنه بلند خطر سقوط و آسیب دیدگی به صورت دررفتگی و مچ پا را ایجاد می کند که می تواند بسیار دردناک باشد و فعالیت حرکتی را برای مدت طولانی محدود کند.

پوشیدن کفش های  لژ افزایش قد باعث افزایش بار در قوس عرضی پا می شود ، که دلیل آن ایجاد یک پا "صاف" است. در این حالت هرچه ژل افزایش قد ۸ لایه بالاتر باشد ، فشار روی پیشانی نیز بیشتر می شود. به طور معمول ، پای انسان شکل قوس دارد. در پیش بینی جانبی ، قوس توسط قوس طولی پا ، در قسمت جلو - عرضی شکل می گیرد. در پای شخص ، که عملکردهای پشتیبانی و کوسن را کاملاً انجام می دهد ، سطح کف فقط دو استخوان متاتارس را لمس می کند - اول و پنجم.

کف صاف طولی هنگامی است که قوس عرضی صاف می شود ، تکیه گاه روی سر همه استخوان های متاتارس ساخته می شود. در نتیجه ، یک ناهنجاری hallux valgus ایجاد می شود - یک تغییر مفصل رخ می دهد ، پنجه بزرگ خم می شود و به سمت آن منحرف می شود و یک شکاف در قسمت داخلی پا ایجاد می کند (به اصطلاح "استخوان").

چنین برآمدگی غیر طبیعی در پا ، بار بیشتری را تجربه می کند ، و عوامل اضافی اضافی غالباً منجر به ورم و التهاب کیسه مفصل (بورسا) می شوند. این می تواند بسیار زشت به نظر برسد ، و متأسفانه تنها مداخله جراحی می تواند وضعیت را با تغییرات شدید اصلاح کند.کفش های پاشنه بلند و همچنین ژل افزایش قد ۱۰ لایه ، به خصوص با انگشت تنگ ، خطر تغییر شکل انگشتان و ناخن ها را افزایش می دهد و هر ۲ سانتیمتر ژل افزایش قد ۱۲ لایه بار را روی انگشتان ۲۵٪ افزایش می دهد. متأسفانه ، چنین تجربه منفی داشتم که ناخن به سادگی از پشت انگشت افتاد ، که این نتیجه خرید و استفاده فعال از چکمه های ژل افزایش قد ۱۴ لایه جدید بود.بیش از یک سال طول کشید تا یک مورد جدید رشد کند و علاوه بر این ، به مراقبت اضافی برای ناخن آسیب دیده نیز نیاز بود. توزیع بار نامناسب اغلب انگشتان پا را تغییر می دهد به گونه ای که در حالت آزاد آنها به راحتی نمی توانند صاف شوند.

لژ مخفی افزایش قد به عضلات و مفاصل پاها آسیب می رساند. مشکلات عضلانی خطر سقوط و صدمات را افزایش می دهد. اثرات طولانی مدت بهتر نیست: ناهنجاری پا ، کمردرد ، راه رفتن ناسالم.

سمی مارگو از انجمن فیزیوتراپیست های سلطنتی انگلیس هر روز می بیند که  لژ مخفی کفش چیست: کبودی ، رباط پاره شده ، کالوس و برآمدگی ، آسیب دیدگی مفصل زانو و لگن و مشکلات ستون فقرات. و شکستگی ها البته به دلیل عدم حفظ تعادل امکان پذیر نبود.

لژ مخفی کفش مردانه راحت را انتخاب کنید

همه پاشنه مخفی ژله ای ها لزوماً به پاهای شما آسیب نمی رسانند.

مشکلی وجود دارد

ژل افزایش قد سیبلیکونی را می توان در کمد لباسهای هر زن یافت.

تغییر کفش

ژل افزایش قد ارزان  عضلات گوساله را کوتاه کرده و سفت می کنند. از طرف دیگر ، عضلات درشت نی ، برعکس ، کشیده می شوند. تعادل مختل شده در رشد عضلات ، و این خطر آسیب دیدگی را افزایش می دهد.

بنابراین ، ژله افزایش قد نیازی به پوشیدن هر روز ندارند. مانند  پاشنه افزایش قد ورزشی یا آپارتمان باله در یک کف کاملا مسطح: پاها به یک موقعیت عادت می کنند. بهتر است کفی ژله ای افزایش قد  متناوب را طوری تنظیم کنید که پاها در همان وضعیت قرار نگیرند.

به عنوان مثال ، اگر شما یک پاشنه ۴ سانتی متری دارید و ۱ سانتی متر از این ارتفاع یک سکو است ، پس خود پاشنه ژله ای افزایش قد سانتی متر است. و بهتر از مدل موهای ۴ سانتی متری است.

ژل طبی افزایش قد گسترده و گسترده ای را انتخاب کنید که حفظ تعادل شما را آسان تر می کند. در ژل افزایش قد اصل مناسب پاشنه پا به زمین برخورد می کند و سپس وزن به آرامی به لنت های پا منتقل می شود.

خرید اینترنتی ژل افزایش قد با کم ترین هزینه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد