استفاده از ژل ها افزایش قد یا خهمان کفی افزایش قد روش خاصی ندارد۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

استفاده از ژل ها افزایش قد یا خهمان کفی افزایش قد روش خاصی ندارد۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲




به خانم ها اغلب گفته می شود که ژل افزایش قد بسیار بلندی که می پوشند به آنها آسیب می رساند.

اما بهتر است به جای تلاش برای ایجاد احساس گناه نسبت به کفش ، در مورد چگونگی کمک به زنان در کاهش اثرات منفی مراکز فروش ژل افزایش قد بر سلامت پا بحث کنیم.




روزنامه نگاران به عنوان یک محقق با سابقه بالینی در معاینه اطفال اغلب از من خواسته می شود که درباره "خطرات"  خرید حضوری ژل افزایش قد اظهار نظر کنم.

بیشتر اوقات ، این درخواست ها را به همکاران یا انجمن حرفه ای ارسال می کنم.

دلیل من برای این کار این نیست که من با این پیش فرض که ضرر پوشیدن ژل افزایش قد بیتال است موافق نیستم.

در عوض ، من تمایل دارم از این دعوت ها اجتناب کنم ، زیرا مقالات حاصل از چنین مبادلاتی بسیار پر شور و هیجان انگیز هستند و از دیدگاه بهداشت عمومی ، عمدتا بی اثر هستند.

اگر هدف ایجاد تغییرات رفتاری در زنان به منظور سلامت پا است ، مقالاتی در مورد خطرات ژل افزایش قد در مشهد به طور حتم شکست می خورند.

این مقالات معمولاً از یک متن کاملاً قابل پیش بینی پیروی می کنند:

یک متخصص بهداشت خوب به زنان در مورد "خطرات" یا "خطرات" پوشیدن ژل افزایش قد در شیراز "هشدار" می دهد.

این نمایش با یک مرجع مشهور همراه است - دسته های ویکتوریا بکهام یک انتخاب محبوب است.

تصویری از کفش های شدید (اغلب کفش های چرمی نخی قرمز ، هرچه بزرگ تر ، بهتر است) ؛ و

پاپ آوازی توسط یک کارمند دفتر که جیمی چو را دوست دارد و نمی خواهد رفتار او را متوقف کند ، حتی اگر به او آسیب برساند.

اشاره به اپیدمی در حال افزایش صدمات مچ پا ناشی از  ژل افزایش قد در تهران گاهاً برای تأثیرات اضافی اضافه می شود ، گرچه هنوز هم نمی توانم یک مطالعه متقاعد کننده را بررسی کنم که بتواند چنین ادعایی را تأیید کند.

بنابراین ، در غیر این صورت ، این مقالات چه می کنند؟

من استدلال می کنم بسیار کم ، به غیر از پر کردن فضای روزنامه در یک روز آهسته خبر یا ارائه سخنرانی های روابط عمومی برای محققان ، سازمان های متخصصان جراحی کودکان یا جراحان ارتوپدی.

در واقع ، هر بار که این داستان به مطبوعات می رسد ، فرصت آموزش به مردم در مورد اثرات ژل افزایش قد خارجی از دست می رود - اطلاعاتی که می تواند برای انتخاب آگاهانه در مورد مسئله سبک زندگی مورد استفاده قرار گیرد (به طور بالقوه).




فقدان مدارک

مشکل اساسی این است که ما بر اساس اظهارات جسورانه در مورد اثرات بلند مدت  ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم ، داده های قانع کننده ای نداریم.

درعوض ، ما باید تا حد زیادی به عنوان شواهد به قابل قبول بودن بیولوژیکی اعتماد کنیم.

تحقیق در مورد اثرات  ژل افزایش قد داخل کفش  تقریباً بصورت مقطعی یا گذشته نگر است ، به این معنی که ما فقط می توانیم به ارتباطات و نه علل نگاه کنیم.

به منظور تعیین صحیح تاثیری که  خرید اینترنتی ژل افزایش قد بر روی بدن دارند ، باید شرکت کنندگان در تحقیق را برای مدت زمان طولانی - در واقع ده ها سال - دنبال کنیم که این کار هزینه بر ، زمان بر و در نهایت غیر عملی خواهد بود.

من با قدرت همگام هستم
از نظر آماری ثابت شده است که ظاهری آراسته و آراسته قادر به تعریف بهتر شخصیت پوشنده است. به همین دلیل ، تکمیل یک ظاهر آگاهانه و اداری با ژله افزایش قد ، بیان قاطعی در مورد نقش فرد به عنوان یک زن مستقل و با اعتماد به نفس و همچنین در مد است!

استفاده از پاشنه افزایش قد ... چرا بدون زنان دیگر!
این خنده دار است ، ما می دانیم ، اما رفتن به یک مهمانی زیبا در رقصندگان ، در حالی که هر کس دیگری کفی ژله ای افزایش قد  چوبی پوشیده است ، می تواند احساس راحتی ما را ایجاد کند ... بهتر است همیشه آنها را بپوشیم ، تا اشتباه نکنیم! بدیهی است که در برخی از محیط ها ، مانند ساحل یا حومه شهر ، از جای خود خارج شده اند.







در عوض ، محققان اثرات کف پا را در وضعیت قرارگیری بدن ، فعالیت عضلانی ، تعادل و الگوی راه رفتن بررسی کردند و ارتباطات مربوط به درد پا و اختلالات پا مانند غرق و چوب را بررسی کردند.

این مطالعات نشان می دهد که  خرید کفی ژله ای افزایش قد تراز بدن را تغییر می دهند و توزیع نیرو از طریق پا را به گونه ای تغییر می دهند که حداقل تا حدی می تواند توسعه درد در پشت ، باسن ، زانوها ، مچ پا و پاها را توضیح دهد.

زنانی که به طور معمول از کفش های پاشنه مخفی افزایش قد بلند استفاده می کنند دارای تاندون آشیل سفت نسبت به زنانی هستند که این لباس را نمی پوشند و شواهد اخیر نشان می دهد که چوب های چپ در زنانی که قبلا از کفش های خرید پاشنه افزایش قد بلند استفاده می کرده اند بیشتر دیده می شود. اما احتمال دارد استعداد ژنتیکی نیز نقش داشته باشد.

با وجود محدودیت های ذاتی شواهد موجود ، کاملاً منطقی به نظر می رسد که پوشیدن کفشی که پاشنه مخفی مردانه شما را از زمین بلند کرده و انگشتان انگشتان شما را در فضای بسیار کمی فشرده می کند ، می تواند به پاهای شما آسیب برساند و احتمال بروز مشکلات در آینده را افزایش دهد.

علاوه بر این ، بهتر است این کار را به صورت منظم انجام ندهید.
نه فقط سلامتی

زنان به دلایل گسترده ای از فرهنگ ، زیبایی و حرفه ای از  لژ افزایش قد استفاده می کنند. بنابراین احتمالاً بی فایده است که متخصصان بهداشت به آنها توصیه کنند از پوشیدن کامل این ژل افزایش قد ۸ لایه به دلیل اثرات مضر بالقوه آن بر سلامت اسکلت عضلانی ، کاملاً منصرف شوند.

در حقیقت ، مرحوم ویلیام روسی ، یک متخصص  ژل افزایش قد ۱۰ لایه که بیشتر با کتاب ۱۹۷۶ خود با نام "زندگی جنسی پا و  ژل افزایش قد ۱۲ لایه" شناخته می شود ، از این به عنوان "تمرینی برای بیهودگی ابدی" یاد می کند.

گزارش های روزنامه نگران کننده زیادی وجود ندارد که بتواند تأثیر بسزایی در انتخاب ژل افزایش قد ۱۴ لایه داشته باشد.

در عوض ، گزارش دقیق و دقیق تری از تحقیقات در زمینه  لژ مخفی افزایش قد مورد نیاز است. بررسی زمینه ای که زنان از آنها استفاده می کنند و ارائه مشاوره عملی و تی

به عبارت دیگر ، آنچه ما نیاز داریم رویکردی برای به حداقل رساندن اثرات مضر است ، تشخیص اینکه در حالی که پوشیدن  لژ مخفی کفش بلند ایده آل نیست ، اما درمان معمول متخصصان پا ، استفاده از  لژ مخفی کفش مردانه برای بالشتک پا و کشش برای جلوگیری از کوتاه شدن عضلات ساق پا ممکن است باشد. بیشتر مورد استفاده خانم هایی است که آنها را انتخاب می کنند (یا مجبور می شوند).

پاشنه مخفی ژله ای: ۱۰ دلیل برای پوشیدن آنها

کفش های پاشنه ژله ای افزایش قد بلند لوازم جانبی ضروری برای خانم ها است: آنها سکسی ، ظریف هستند و هرگز از مد نمی افتند.

با این وجود ، با این وجود ، ژل طبی افزایش قد برای بسیاری تابو است. کسانی هستند که راحتی ژل افزایش قد اصل ورزشی یا کفش های باله را برای پوشیدن هر روز ترجیح می دهند ، در عوض ژل بلندی قد یا چکمه های بدون پاشنه.

به همین دلیل ما در ژل افزایش دهنده قد هستیم ، تصمیم گرفتیم یک لیست نیمه جدی از ۱۰ دلیل پوشیدن آنها تهیه کنیم. آیا شما را متقاعد خواهیم کرد؟ اجازه بدید ببینم!

۱ - بیشتر انجام دهید
به نظر شما پیش پا افتاده است؟ شاید ، اما پوشیدن  ژل افزایش قد سیلیکونی ، قد شما را بلندتر می کند و این سانت های اضافی را که همیشه آرزو داشته ایم ، به ما می دهد!

ک نکته برای نکته دو: پوشیدن ژل افزایش قد ارزان" باعث بلندتر شدن قد شما می شود ، به طوری که وزن بدن شما به روشی متفاوت و هماهنگ تر "توزیع می شود" و به شما یک تصویر باریک تر می دهد ، که مسلماً پوندهای اضافی را پنهان می کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد