لژ های افزایش قد ایرانی و خارجی بیتال باید خیلی نرم و استانداد باشند که آسیبی وارد نکنند به کمر۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

لژ های افزایش قد ایرانی و خارجی بیتال باید خیلی نرم و استانداد باشند که آسیبی وارد نکنند به کمر۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

ژل افزایش قد  یک احساس خاص و متمایز دارند ، زیرا باعث خوشبختی و لذت بسیاری از خانم ها می شود ،  مراکز فروش ژل افزایش قد  انواع مختلفی دارند - بیش از آنچه شما انتظار دارید و هر نوع طرفدارانی دارد که آن را به بقیه انواع آن ترجیح می دهند و اگر نوع مناسب  خرید حضوری ژل افزایش قد را انتخاب کنید ظاهر جذاب و اعتماد به نفس بالایی به شما می دهد. به تنهایی ، با "Supramama" مقاله را بخوانید تا با انواع ژل افزایش قد بیتال  و همچنین راه های کاهش گام به گام کفش های پاشنه بلند آشنا شوید ، تا همیشه گزینه ای مناسب خود داشته باشید.کفش های ژل افزایش قد در شیراز  یک احساس خاص و متمایز دارند ، زیرا باعث خوشبختی و لذت بسیاری از خانم ها می شود ، ژل افزایش قد درتهران انواع مختلفی دارند - بیش از آنچه شما انتظار دارید و هر نوع طرفدارانی دارد که آن را به بقیه انواع آن ترجیح می دهند و اگر نوع مناسب  ژل افزایش قد در مشهد را انتخاب کنید ظاهر جذاب و اعتماد به نفس بالایی به شما می دهد. به تنهایی ، مطالعه مقاله با "سوپرماما" را ادامه دهید تا با انواع  ژل افزایش قد خارجی و همچنین روش های کاهش پاشنه بلند خود به صورت گام به گام آشنا شوید ، تا همیشه گزینه مناسب خود را داشته باشید.

ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم؟

ما این واقعیت را که ژل افزایش قد داخل کفش  ظاهر طولانی تر ، برازنده تر و جذاب تری به شما می دهند زیر سوال نخواهیم برد ، اما در عین حال یک واقعیت دیگر را زیر سوال نخواهیم برد ، این که خرید اینترنتی ژل افزایش قد گاهی دردناک است. راه حل؟ Savoir Flair به متخصصان مراجعه کرده است تا نکاتی را برای راحتتر پوشیدن خرید کفی ژله ای افزایش قد ارائه دهد. ما را برای نکات بدون درد و راحت بیشتر در مورد پوشیدن کفش پاشنه مخفی افزایش قد بلند که توسط متخصصان The Cobbler و Sole Lounge توسط Margaret Dabbs در Level Shoes برای شما آورده شده دنبال کنید. این نکات ساده اما بسیار مهم به شما کمک می کند که مدت زمان طولانی را با راحتی و جذابیت در کفش های پاشنه بلند سفر کنید.

کفش خرید پاشنه افزایش قد بلند در طول تاریخ

ظاهر کفش پاشنه بلند به ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد که مصری های ثروتمند در جشن ها و مناسبت های خود از کفش های پاشنه مخفی مردانه  بلند استفاده می کردند.در مقابل ، جوشکاران در مصر باستان از لژ افزایش قد  استفاده می کردند که پایه آنها ضخیم بوده و از رسیدن خون جلوگیری می کند.

پاهایشان

در قرون وسطی مردم به دلیل ناپاکی بودن خیابانها در آن دوران برای جلوگیری از آلودگی به پاهای خود مسدود می کردند.

نوع خاصی از مسدود در سال ۱۴۰۰ در ترکیه تولید شد که Chopine نام داشت و تا سال ۱۶۰۰ در سراسر اروپا گسترش یافت.

در مورد  ژل افزایش قد ۸ لایه مدرن ، این برای اولین بار در زمان سلطنت ملکه فرانسه کاترین در سال ۱۵۳۳ ، هنگامی که یک جفت ژل افزایش قد ۱۰ لایه  برای او ساخته شد ، که او در روز عروسی خود به دلیل کوتاه بودن آن را پوشید ، و او می خواست قد خود را افزایش دهد تا به او اعتماد به نفس بدهد.

به طرز عجیبی ، در سال ۱۷۰۰ ، پادشاه فرانسه ، لویی چهاردهم ، تصمیمی صادر کرد که فقط اشراف می توانند ژل افزایش قد ۱۲ لایه  قرمز بپوشند ، و هیچ کس نمی تواند پاشنه بالاتر از پاشنه پادشاه را بپوشد.
دوران مد:

در عصر حاضر ، شرکت ها و طراحان کفش به روش های مختلف در ساختن مدل های جذاب ژل افزایش قد ۱۴ لایه مطابق با مد و افتخار برای ساخت آنها به رقابت در وسوسه زنان می پردازند ، اما این برای ساختار بدن مناسب نیست زیرا باعث درد در تمام قسمت های اسکلت

و تغییر شکل عضلات ، پا و آسیب پا می تواند یک عمر ادامه یابد.

معمولاً خانم ها ترجیح می دهند از  لژ مخفی افزایش قد استفاده کنند زیرا از نظر خانم ها عامل زنانگی محسوب می شود ، زیرا از نظر آنها فرم بدنی جذاب و ظریفی ایجاد می کند و به خصوص در مواقع و ملاقات های رسمی زیبایی به آنها می بخشد.

تأثیر  لژ مخفی کفش به طور کلی

هنگام راه رفتن با لژ مخفی کفش مردانه  ، انگشتان در موقعیت کمتری بالاتر از پاشنه می مانند و این منجر به کج شدن کل بدن به سمت جلو می شود و برای جلوگیری از حالت عدم تعادل بدن مجبور می شود به پشت برگردد ، که این امر باعث یک دوره در مفصل زانو و ران و قوس کمر می شود ، و این

باعث ایجاد فشار بر روی عضلات و مفاصل قبلی می شود و با گذشت زمان ، سفتی ، درد و آسیب دیدگی ایجاد می شود.

پوشیدن کفش های پاشنه مخفی ژله ای بلند و باریک کف پا ، کف پا یا فرورفتگی را تحت تأثیر قرار می دهد و منجر به درد و استرس اضافی در مفاصل بدن و تحریک بافت ها می شود.




بیشتر عدم تعادل عضلانی که هنگام پیاده روی ایجاد می شود ، به دلیل پوشیدن کفش پاشنه ژله ای افزایش قد بلند است که منجر به مشکل در کار عضلات پا و پا می شود و این عدم تعادل می تواند منجر به مشکلاتی از جمله درد زانو ، درد ژل طبی افزایش قد  (ورم کف پا) و انگشتان پا شود.

چکش و کاشت در ناخن انگشت شست پا.

پوشیدن ژل افزایش قد اصل که انگشتان را شلوغ می کند ، همچنین وزن بدن متمرکز در قسمت جلوی انگشتان پا ، که منجر به بر هم خوردن تعادل در بدن می شود و این امر منجر به مشکلات استخوان ها و مفاصل زنان می شود.

مشکلات مچ پا

مچ پا:

پوشیدن ژل بلندی قد خطر پیچ خوردگی مچ پا و افتادن به دلیل بی ثباتی بدن هنگام راه رفتن را افزایش می دهد.

پیچ خوردگی باعث کشیدگی یا پارگی رباط هایی می شود که استخوان های خارجی مفصل مچ پا را به هم متصل می کنند و در صورت عدم درمان ، پیچ خوردگی منجر به بی ثباتی مچ پا می شود و این باعث پیچ خوردگی های مکرر و احتمال اصطکاک مزمن مفصل می شود.

سایر مشکلات ناشی از ژل افزایش دهنده قد
مشکلات تاندون آشیل

هنگام پوشیدن ژل افزایش قد سیلیکونی  ، این تاندون سفت و کوتاه می شود و باعث درد مچ پا می شود.

مشکلات عضلات پا

انقباض فیبرهای عضلانی ساق پا:

مطالعات نشان داده است که پوشیدن ژل افزایش قد ارزان  باعث انقباض رشته های عضلانی پا می شود.

محققان انگلیسی کشف کردند که زنانی که کفش پاشنه بلند می پوشند ، اغلب پوشیدن کفش صاف را در آینده دردناک می دانند.

هنگامی که آنها عضلات ساق پا را در گروهی از زنانی که به طور مداوم ژله افزایش قد  می پوشیدند اسکن کردند ، درصد کوتاه شدن فیبرهای عضلانی به طور متوسط ​​۱۳٪ کمتر از زنانی بود که از پوشیدن  کفی ژله ای افزایش قد  اجتناب می کردند ، و تاندون آشیل سفت شده و به طور متوسط ​​۱۳٪ کوتاه شد.

مطالعات می گویند که پوشیدن کفش های تخت (کم) در بیشتر مواقع و انجام حرکات کششی برای عضلات پا اثرات پوشیدن کفی ژله ای افزایش قد را کاهش می دهد.

مطالعات علمی نشان داده است که افزایش فعالیت عضله پا ، که به نوبه خود باعث ضعف عضله با گذشت زمان می شود ، و این باعث می شود عضلات در هنگام راه رفتن آسیب ببینند.
* مشکلات رگهای پا

مطالعات علمی ثابت کرده است که پاشنه افزایش قد عملکرد پمپ عضلانی پا را کاهش می دهد و این باعث افزایش فشار خون وریدی در اندام تحتانی می شود که به نوبه خود منجر به تشکیل رگهای واریسی در پاها می شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد