در مورد ژل افزایش قد و کفی ژله ای



در دنیای امروز یکی از دغدغه هایی که بعضی از افراد دارند و باعث نگرانی آن ها شده است افزایش قد می باشد و بعضی از افراد برای دست یافتن به این مهم روش های زیادی را امتحان کرده اند ولی ما در ادامه ژل افزایش قد و کفی ژله ای کفش را  برای این کار به شما معرفی می کنیم.
در مورد ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یا همان پدهای افزایش دهنده قد یکی از روش هایی است که موجب بلندی قد افرادی می شود که از کوتاهی قد خود رنج می برند. استفاده از این ژل ها بسیار راحت بوده به طوری که شما آن ها را در قسمت انتهایی کفش خود می گذارید و حتی کسی هم متوجه حضور این ژل ها در کفش شما هم نمی شود.

ژل های افزایش قد از مواد سیلیکونی بسیار مرغوب تهیه شده است به طوری که شما هیچ نقصی در آن ها نمی بینید و این ژل ها از روی هم قرار گرفتن حداقل چهار ژل تهیه شده است. البته باید توجه کرد که استفاده بیش از حد این ژل ها باعث دردهایی در ناحیه کمر می شود که غیر قابل جبران می باشد. خرید اینترنتی ژل افزایش قد بهترین روش برای تهیه این ژل می باشد چرا که در بعضی موارد در کنار ارسال ژل افزایش قد محصول دیگری نیز برای استفاده شما ارسال می شود.

تصویر شماره 1
در مورد کفی ژله ای کفش

کفی ژله ای کفش ها معمولا برای راحتی پا در کفش مورد استفاده قرار می گیرد اما این وسیله استفاده های دیگری نظیر افزایش قد نیز دارد. خرید کفی های ژله ای معمولا یک روش خوب می باشد چرا که شما با خرید آن هم موجب راحتی پای خود در کفش شده اید و همچنین باعث بلندی قد می شود و معمولا این روش نسبت به قرص ها و داروهای افزایش قد بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرد چرا که مردم معتقد اند که این کفی های ژله ای اگر خاصیتی نداشته باشند و همچنین باعث افزایش قد نشود به بدن هم آسیبی نمی زند و برای آن عوارض جانبی نخواهد داشت. شما اگر می خواهید از این محصول زیبا استفاده کنید می توانید آن را از کفش فروشی ها و یا به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ژل افزایش قد داخل کفش را چقدر باید خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد