لژهای افزایش قد بهترین روش برای افزایش قد


لژهای افزایش قد یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین وسایل کاربردی برای کسانی است که از استفاده از کفش های پاشنه بلند غیر استاندارد خسته شده اند یا کسانی که با کوتاهی قد خود مشکل دارند و به دنبال راهی برای افزایش قد هستند. ما در این مطلب شما را با لژهای افزایش قد آشنا می کنیم. 

لژهای افزایش قد  

لژهای افزایش قد از جنس سیلیکون هستند و در پاشنه کفش شما مخفی می شوند. در این صورت کسی متوجه استفاده از این ژل ها نمی شود و قد شما به شکل کاملاً طبیعی بلندتر به نظر می رسد. این کفی ژله ای با هر نوع کفشی سازگار است و به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در سایزهای مختلف کفش شما جا می گیرد. همانطور که گفتیم لژ افزایش قد از جنس سیلیکون است و متناسب با ارگونومی پای شما ساخته شده است. یکی از بهترین ویژگی هایی که این لژهای افزایش قد دارند، این است که حساسیتی برای پای شما ایجاد نمی کنند و به دلیل ساختار نرمی که دارند راه رفتن را برای شما سخت نمی کنند. اگر از کفش های پاشنه بلند که به ستون فقرات شما هم آسیب می رسانند خسته شده اید می توانید از پاشنه ژله ای افزایش قد استفاده کنید. 

خرید لژ افزایش قد  

زمانی که از لژ های افزایش قد استفاده می کنید، قد شما بدون اینکه دیده شود در حدود یک الی پنج سانتی متر افزایش می یابد. زیرا این لژها دارای درجه بندی هستند و شما می توانید متناسب با قد خودتان از آن ها استفاده کنید. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از کفش های پاشنه بلند غیر استاندارد نیست. با توجه به اینکه لژهای افزایش قد دارای مزایای زیادی هستند، امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند اما از آنجایی که برخی افراد سودجو به دنبال کسب درآمد خود هستند نمونه های تقلبی و غیر استاندارد این لژها را به فروش می رسانند. اگر شما به دنبال راهی برای خرید ارزان قیمت لژهای افزایش قد هستید ما این لژها را با کیفیتی منحصر به فرد و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهیم. 

خرید ژل افزایش قد 14 لایه در تهران

قیمت ادکلن بلک افغان 100 میل اورجینال واقعا ایده آل می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد