خرید ژل افزایش قد و قرار دادن در پاشنه کفش از دردسرهای کفش های پاشنه بلند خلاص شوید

خرید ژل افزایش قد و قرار دادن در پاشنه کفش از دردسرهای کفش های پاشنه بلند خلاص شوید

ژل افزایش قد توسط زنان در سرتاسر جهان به دلیل مزایای بی نظیری که به تصویر می دهند پوشیده می شوند: پا باریک ، تحمیل قد ، احساس و غیره.

اما آیا می دانستید که مراکز فروش ژل افزایش قد می تواند به طور جبران ناپذیری بر سلامتی شما تأثیر بگذارد؟ در اینجا آنچه شما باید در مورد پاشنه ها بدانید و کی / چگونه باید آنها را بپوشید ، آورده شده است.
چگونه پاشنه شما بر سلامتی شما تأثیر می گذارد

خرید حضوری ژل افزایش قد با قد بیش از ۳ سانتی متر اگر به طور مکرر پوشیده شوند ، منجر به تغییرات خاصی در بدن می شوند. هرچه این فریم بالاتر باشد ، تعداد تغییرات و تغییرات شدیدتر خواهد بود.

چه اتفاقی در سطح کودک هنگام پوشیدن ژل افزایش قد بیتال  می افتد؟
پوشیدن کفش با ژل افزایش قد در مشهد منجر به تشکیل مونت ها و تغییر شکل انگشتان می شود

به طور معمول ، وزن بدن به طور مساوی در تک تک توزیع می شود ، اما هنگام پوشیدن ژل افزایش قد در شیراز ، ۳۰٪ از وزن بدن در جلو توزیع می شود. استخوان های کف پا برای حمایت از این اضافه وزن تشکیل نشده اند ، بنابراین آنها با اضافه کردن ماده استخوانی سعی در مقاومت مکانیکی دارند. در این روش استخوان ها تغییر می کنند ، آشکار می شوند و اتصالات و تغییر شکل انگشتان ظاهر می شوند.از بلندترین مدل ، که برای سفارش به بیکینی نیاز داشت ، تا بالاترین ژل افزایش قد در تهران ، جهان مکانی است پر از افراد عجیب و غریب و دیوانه. در اینجا چندین رکورد عجیب در ارتفاع زیاد آورده شده است. ژل افزایش قد خارجی در تصویر در کتاب رکوردها به عنوان بالاترین ژل افزایش قد رار از کجا تهیه کنیم دنیا تصویب شده است. پاشنه پا ۴۰ سانتی متر است ، در حالی که این سکو ۱۰ سانتی متر دارد. وووووی!
کل اخبار را بخوانید: منتشر نشده: بالاترین مدل ، بالاترین ژل افزایش قد داخل کفش و سایر سوابق عجیب

پنهانی نیست که پوشیدن خرید اینتنرتی ژل افزایش قد  بلند خطر آسیب دیدگی پا و مچ پا را افزایش می دهد. اما این آسیب ها چه زمانی و کجا رخ می دهد؟ یک مطالعه جدید که در مجله جراحی پا و مچ پا منتشر شده است ، ممکن است پاسخی داشته باشد.

محققان دانشگاه آلاباما در بیرمنگام داده های مربوط به سیستم نظارت بر مصرف کنندگان را جمع آوری کردند و در کل ۳۲۹۴ مصدومیت که بین سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۲ در بیمارستان های اورژانس بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند ، کشف شده اند. بیشترین صدمات ناشی از خرید کفش ژله ای افزایش قدبوده است. مشخص شد بیشترین میزان آسیب در بین زنان ۲۰ سال (۱۸٪) و ۳۰ سال (۱۱٪) مشاهده شده است.

مشخص شد که در دهه گذشته جراحات ناشی از پوشیدن کفش پاشنه مخفی افزایش قد بلند دو برابر شده است ، در سال ۲۰۱۱ ، ۱۹۰۰۰ زخمی گزارش شده است. هشت درصد از تصادفات به عنوان "نخاع و دررفتگی پا و مچ پا" و کمتر از ۲۰٪ صدمات زانوها ، گردن یا شانه ها طبقه بندی شده اند.
روزنامه نیویورک دیلی نیوز می گوید ، محققان دریافتند که بیشتر این تصادفات در خانه ، در مقایسه با کار یا هنگام شبانه با دوستان در شهر رخ داده است.

ژل افزایش قد ارزان

دکتر جرالد مک گوین ، استاد توضیح می دهد: "اگرچه کفش خرید پاشنه افزایش قد بلند از نظر سلامتی ظریف است ، اما برای دوستداران کفش پاشنه مخفی مردانه بلند مفید است که از خطرات و تأثیرات منفی که هنگام انتخاب لژ افزایش قد پا با آن آگاهی دارند ، آگاهی داشته باشند." در بخش اپیدمیولوژی

یک نظرسنجی توسط کالج پدیاتری نشان داده است که پای زنان پس از پوشیدن ژل افزایش قد ۸ لایه تنها پس از یک ساعت و شش دقیقه آسیب دیده است - ۴۰٪ از خانم ها گفتند که مد می شوند.

اما فراتر از درد انگشتان پا و تاول ، مک گوین و تیمش می گویند که پیاده روی روی ژل افزایش قد ۱۰ لایه ، انعطاف پذیری و حرکت عضلات مچ پا را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، که منجر به محدود شدن حرکت پا می شود. ژل افزایش قد ۱۲ لایه پا اغلب با "مشکلات اسکلتی عضلانی و ناراحتی در اندام تحتانی" همراه است.

طبق کلینیک کلیولند ، درد اسکلتی عضلانی روی کل بدن ، از عضلات گرفته تا تاندون ها و اعصاب تأثیر می گذارد. درد می تواند حاد و مزمن باشد و بر یک یا چند قسمت از بدن تأثیر بگذارد.
زنان باید بیشتر به انواع مناسبتها و اتفاقاتی که ژل افزایش قد ۱۴ لایه می پوشند توجه بیشتری کنند. از آنجا که نیمی از صدمات در خانه رخ داده است ، آنها باید بیشتر مراقب باشند. هر چند وقت یکبار و چه مدت زنان لژ مخفی افزایش قد را انتخاب می کنند ، پارامترهایی هستند که باعث ایجاد تفاوت می شوند.

.. راه حل؟

از پاها و مچ پا باید مراقبت شود زیرا آنها تماس ما با زمین است. هر مرحله تأثیری است که باید از بدن ما تحمل و جذب شود. در یک ساعت پیاده روی ، پاها صدها ضربه وارد می کنند و اگر کاشت یا لژ مخفی کفش کافی نباشد ، خطر تصادف را افزایش می دهد.
... چرا کاشت؟

گیاهانی که در لژ مخفی کفش مردانه  های خود می پوشیم بسیار مهم است تا از صدمات مانند برآمدگی ، شکستگی ناشی از اضافه وزن یا افزایش فشار ، درد ناشی از فشار بیش از حد در متاتارس ، پاشنه مخفی ژله ای پا و غیره جلوگیری شود.

همچنین ، بسیار مهم است که ما بدانیم که چگونه پاشنه ژله ای افزایش قد ورزشی را انتخاب کنیم ، و همچنین برای تطبیق کاشت این ژل طبی افزایش قداستفاده کنیم

سایش طولانی مدت ژل افزایش قد اصل بسیار بلند اثرات منفی بر سلامتی دارد. دردی که بعد از یک روز پوشیدن ژل بلندی قد احساس می کنیم ناشی از توزیع نابرابر وزن است.

ژل افزایش دهنده قد بسیار بلند ، باعث تغییر ضایعات می شوند و مفاصل زانو در معرض تقاضاهای شدید و عواقب احتمالی آن بر غضروف قرار می گیرند. بنابراین ، به گفته کارشناسان ، خطر ابتلا به آرتروز افزایش می یابد.

در حقیقت پزشکان متخصص ارتوپدی می گویند که وضعیت قوسی کف پا منجر به انقباض تاندون آشیل در هنگام راه رفتن می شود. این منجر به درد مفاصل می شود.

آنها همچنین فشار زیادی به انگشتان پا وارد می کنند و منجر به ظهور مونتاژ (استخوان برجسته) می شوند. علاوه بر این ، آنها احتمال بروز واریس (گشاد شدن وریدی) را افزایش می دهند.

علاوه بر این ، پوشیدن دائمی ژل افزایش قد سیلیکونی نیز می تواند باعث بروز پاهای مفاصل شود. متخصصان می گویند پوشیدن ژل افزایش قد ارزان در محل کار یا فعالیت های روزانه توصیه نمی شود بلکه فقط در موارد خاص است.

ما عاشق کفشهای ژله افزایش قد هستیم. ما نمی دانیم که چرا ، اما آنها چیزی راجع به آن هستند که زنان در سراسر جهان ذهن خود را از دست می دهند. منظور من این است که آنها حساب های بانکی خود را برای یک جفت کفش جدید خالی می کنند ، فقط به این دلیل که آنها پاهای خود را خم می کنند و سعی می کنند در آنها قدم بزنند. اما اگر حداقل یک بار برای شما آزار داده شود که مقابل یک جفت افسانه کفی ژله ای افزایش قد آه کنید ، می دانید که همه این چیزها هیچ ارتباطی ندارند. نمی توانیم بگوییم چرا ، اما ارزش این همه تلاش را دارد.مریلین مونرو گفت: "پاشنه افزایش قد مناسب را به یک زن بدهید و او جهان را فتح می کند." ما به شما در تسخیر جهان کمک می کنیم ، ما شش ترفند را برای شما جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کنند تا با اطمینان و فضل در پاشنه بلند قدم بزنید.

لژ مخفی کفش مردانه

گل رز تمام طلا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد