ژل افزایش قد خارجی و بیتال ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

ژل افزایش قد خارجی و بیتال ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

به نوعی همه ما می دانیم که ژل افزایش قد  مناسب ترین پا نیست. او معمولاً پیشنهاد می کند که مانند جهنم صدمه می بینند. دقیقا چه خطراتی برای پوشیدن آنها وجود دارد؟

برخی تخمین ها حاکی است که تا ۴۰٪ از زنان در سن کار به طور مرتب  مراکز فروش ژل افزایش قد می پوشند. ما به یکدیگر دروغ نخواهیم گفت ، زنی با پاشنه بلند (به شرطی که بتواند در آنها قدم بزند) سکسی و زنانه به نظر می رسد. با این وجود ، پوشیدن طولانی مدت خرید حضوری ژل افزایش قد بلند می تواند تأثیر نامطلوبی بر سیستم اسکلتی عضلانی بگذارد.

افزایش خطر آسیب دیدگی مچ پا و ایجاد هالوکس والگوس به اثبات رسیده است. با این حال ، عواقب سلامتی دیگری نیز پیش بینی می شود ، مانند کمردرد مزمن ، استئوآرتریت زانوها و بیماری تاندون آشیل.

در یک مطالعه جدید با نتایج منتشر شده در ژوئن ژورنال PM&R Journal ، نویسندگان بر غضروف زانو ، تاندون آشیل و کف پا تمرکز کردند. "ما نشان داده ایم که پوشیدن طولانی مدت از پاشنه بلند تأثیر منفی بر ساختار تاندون آشیل دارد و باعث تغییرات اولیه آرتریت در غضروف زانو می شود. و حتی برای زنان جوان ، "توضیح می دهد MUDr. دکتری کمال مزیان ، از گروه پزشکی توانبخشی بیمارستان عمومی و ۱ دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز.

اگرچه ژل افزایش قد بیتال می تواند هنگام پوشیدن مدت طولانی باعث ایجاد مشکلات سلامتی شود ، اما پاشنه های پایینی حتی می توانند کمک کنند. "ما قد پاشنه تا ۳-۴ سانتی متر را نسبتاً ایمن در نظر می گیریم. این افزایش اندک همچنین در بیماران مبتلا به درد پاشنه به دلیل اضافه وزن (خار پاشنه) توصیه می شود. ما به بیماران خود توصیه می کنیم فقط در موارد خاص ژل افزایش قد در مشهد بپوشند. " دکتری کمال مزیان

احتمالاً خیلی طول نخواهد کشید و پمپ های ژل افزایش قد در شیراز یا صندل ها دوباره به معرض نمایش می مانند ، که ما فقط می توانستیم در سرما و یخ از آن خواب ببینیم. اما برای بسیاری از ما پاشنه پا نیز به معنی درد زیادی است. و اغلب غیر ضروری است. برای پیاده روی راحت تر "پا بلند" چند ترفند بیاموزید.

کارشناسان واضح هستند - قطعاً  ژل افزایش قد در تهران برای سلامتی ما مناسب نیست. آنها نه تنها پاها را از بین می برند بلکه در مشکلات ستون فقرات و سایر بیماری ها نیز نقش دارند. اما تعداد کمی از خانمها می توانند در تمام عمر در برابر چنین کفش هایی مقاومت کنند و حداقل بعضی اوقات آنها را نمی پوشند. آیا شما یکی از آنها هستید؟ سپس یکی از ترفندهای زیر را امتحان کنید که می تواند راه رفتن روی ژل افزایش قد خارجی  پاشنه بلند را آسان تر کند.
راز به نام دئودورانت

آیا شما یک دئودورانت توپ دارید؟ عالی! سپس آن را به آرامی روی پاهایی که کفش درز یا بند دارد بمالید. دئودورانت تضمین می کند که پا به آرامی بیشتر به جای ساییدگی در مقابل کفش ، به آرامی بلغزد. به هر حال ، استفاده از یک دئودورانت مهم نیست ، بلکه ضد عرق است ، می تواند اثر متضادی داشته باشد.

ژل افزایش قد بیتال

کمک سیلیکون

در فروشگاه ها ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم ها یا استیک های خاصی نیز پیدا خواهید کرد که به همین ترتیب کار می کنند. آنها معمولاً حاوی سیلیکون هستند ، که باعث می شود کف پا از ژل افزایش قد داخل کفش خاموش نشود. اگرچه ممکن است هزینه چنین کالایی را بیشتر از دئودورانت بپردازید ، پاداش یک پا بدون تاول (و پیاده روی بدون درد) خواهد بود.
انگشتان گره خورده

یک ترفند مورد علاقه برخی از افراد مشهور ، چسباندن انگشت وسط و انگشت حلقه به یکدیگر با استفاده از لوکوپلاست است. او معتقد است که این اعصاب را که مسئولیت درد در پا در خرید اینترنتی ژل افزایش قد هستند ، می بلعد. با این وجود ، هیچ چیز نباید اغراق شود - اگر انگشتان خود را خیلی محکم "گره بزنید" ، جریان خون را در آنها قطع خواهید کرد و نه تنها از درد خلاص نخواهید شد بلکه با سلامتی خود بازی خواهید کرد ...

خرید عصرانه

هنگام خرید کفی ژله ای افزایش قد ، فروشگاه را تا بعد از صبح ترک کنید. چرا؟ در طول روز ، پای شما دوست دارد خیس شود (به خصوص در هوای گرم ، وقتی دوست داریم پاشنه پا بپوشیم) ، بنابراین شما هنگام خرید ، این واقعیت را در نظر خواهید گرفت.

اندازه اهمیت دارد

کارشناسان و همچنین تولید کنندگان کفش و خرده فروشان خاطرنشان می کنند که بسیاری از افراد پاشنه مخفی افزایش قد سایز مناسب را خریداری نمی کنند. در عین حال ، اندازه پا با افزایش سن تغییر می کند - این واقعیت که شما در دهه بیست سالگی خود به سر می برید ، به معنای این نیست که در دهه ۵۰ خود هنوز خرید پاشنه افزایش قد  با این اندازه خواهید داشت ... بنابراین ، پای خود را و از همه مهمتر اندازه گیری کنید - سعی کنید ، سعی کنید ، امتحان کنید!
خوب در ابتدا؟ فراموشش کن

روزانه بسیاری از خانمها پاشنه مخفی مردانه خود را برای کار می گذارند. و در حال حاضر ظهر احساس می کنند که مرتکب اشتباه جدی شده اند ، زیرا هر قدم با درد همراه است و تعداد تاول های روی پا ناخوشایند می شود. این لژ افزایش قد است که ابتدا برای "قدم زدن" کمی کثیف هزینه آن را پرداخت می کنند. آنها را در خانه قرار دهید ، فقط با آنها به نزدیکترین فروشگاه بروید ... کافی است به آنها فرصت دهید تا با پای خود تطبیق دهند. این از تجربیات دردناک جلوگیری می کند.

زنان همیشه عاشق لوازم جانبی مد هستند که ظاهر آنها را تقویت می کند و هنوز هم آنها را به نظر جذاب و جذاب می رساند. ژل افزایش قد ۸ لایه  همیشه به عنوان نمادی از زنانگی دیده می شود. زنانی که می توانستند روی ژل افزایش قد ۱۰ لایه قدم بردارند ، بیشتر خانم ها محسوب می شدند و بسیار با ارزش بودند. راز آنها چیست و چگونه امروز  ژل افزایش قد ۱۲ لایه را درک می کنیم؟ چند وقت یکبار پاشنه بلند می پوشید؟
ژل افزایش قد ۱۴ لایه در گذشته چگونه درک می شد؟

زنانی که لژ افزایش قد داشتند ، بیشتر متعلق به جامعه بالاتر بودند. آنها زنانی از بازرگانان مهم و آقایان با نفوذ ، ستارگان فیلم ، خوانندگان و سایر ستارگان جهان بودند. همه این زنان مدتها قبل  لژ مخفی کفش پوشیدند. کفش پاشنه بلند به سرعت برای یک خانم از جامعه بالاتر که فقط بهترین ها را می خواست ، به "لوازم جانبی اصلی" تبدیل شد و به آنچه که شبیه بود ، اهمیت می داد.
امروز  لژ مخفی کفش مردانه چگونه درک می شود؟

امروزه تقریباً در همه انواع خانمها پاشنه بلند پوشیده است. آنها مورد علاقه دختران جوانی هستند که تازه زن می شوند ، و همچنین زنان میانسال. همچنین تعداد زیادی از خانمهای مسن وجود دارند که علی رغم سنشان ، آنها را می پوشند.

آیا می توانید کفش پاشنه مخفی ژله ای بلند ۲۵ سانتی متر بپوشید؟

دختران جوان در حال حاضر پاشنه ژله ای افزایش قد فوق العاده بالایی را انتخاب می کنند. ۲۵ سانتیمتر - این تقریباً پایین ترین ژل طبی افزایش قد پوشیده شده است. هرچه پاشنه پا بالاتر باشد ، کفش ها محبوب تر هستند. هرچه پاشنه پا بالاتر باشد ، بهتر است ، بنابراین بسیاری از خانم های جوان  ژل بلندی قد بسیار بالایی می پوشند. این روند مطمئناً تحت تأثیر افراد مشهور که ژل افزایش قد اصل می پوشند و تبلیغات پیاده روی آنهاست.
آیا می توانید در آنها قدم بزنید؟

نیازی به گفتن نیست ، اگر می خواهید  ژل افزایش دهنده قد بپوشید ، باید بتوانید در آنها قدم بزنید. پوشیدن آنها کافی نیست. بسیاری از زنان جوان نمی دانند که چگونه روی  ژل افزایش قد سیلیکونی بلند قدم بزنند ، و شما اغلب می بینید که یک  ژل افزایش قد ارزان می رود ، اما به تمرین بیشتری نیاز دارد. اما ما قصد قضاوت در مورد کسی را نداریم. مردم باید بتوانند آنچه را دوست دارند بپوشند و احساس راحتی کنند.
کفش های گوه نیز بسیار محبوب هستند.

آنها پیاده روی در آنها بسیار آسان تر است و علاوه بر این ، آنها اغلب بسیار راحت تر هستند. می توانید از بین چکمه های مچ پا ، صندل ، دمپایی و بسیاری از انواع دیگر ژله افزایش قد که می تواند گوه باشد انتخاب کنید. بنابراین ، این نوع  کفی ژله ای افزایش قد هنوز هم محبوب و تقریباً همیشه مد است. شما باید کمی کفش های گوه را در نظر بگیرید ، زیرا این نوع  پاشنه افزایش قد مناسب هر سبک نیست. بنابراین قبل از خرید این کفش و شروع به پوشیدن آنها ، باید در مورد آن خوب فکر کنید.

ژل افزایش دهنده قد برای داخل همه ی کفش ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد