ژل افزایش قد ایرانی و خارجی با تعداد لایعه های مختلف۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

ژل افزایش قد ایرانی و خارجی با تعداد لایعه های مختلف۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲


فصل ژل افزایش قد اینجاست! اینکه مناسب پاهای زن است روشن است. اما واقعیت نیز باقی مانده است که بعضی اوقات می تواند آسیب بزرگی وارد کند. و بازگشت پس از یک روز پیاده روی روی مراکز فروش ژل افزایش قد با تاول و ساییدگی ، نه مناسب و مناسب است. این نکات و ترفندها را امتحان کنید و شاید دفعه بعد که روی یک پاهای بلند قدم بگذارید کمی بهتر شود.

خرید حضوری ژل افزایش قد جدید زیبا و فهمیدن اینکه پیاده روی در آنها غیرقابل تحمل است می تواند کمی ناامید کننده باشد. این که تحسین برانگیز در خانه به عنوان یک اثر هنری به آنها نگاه کنیم و افتخار نکردن از آنها در ملاء عام به دلیل درد پا ، حیف و وحشت است. پس برای رسیدن به آن کفشها بیایید!

قدم زدن روی ژل افزایش قد بیتال  به این معنی نیست که شما باید حداقل ارتفاع ۱۲ سانتی متر داشته باشید. طراحان مد ، که در سالهای اخیر عمدتاً به راحتی توجه کرده اند ، نشان می دهند که چقدر ژل افزایش قد در مشهد کوچک و مرسوم ، مد روز و زیبا - به اصطلاح "اردک" می توانند نشان دهند. قدم زدن در آنها بسیار راحت تر ، با ثبات تر و پرکردن بر روی گربه ها کمی آسان تر است.
اگر در فروشگاه از ژل افزایش قد درشیراز  استفاده می کنید و تصمیم دارید که آیا آنها را دراز کنید ، زیرا در حال حاضر برای شما محکم هستند ، همیشه باید کفش هایی را خریداری کنید که کمی سست تر باشد. در هر زمان می توانید یک درج اضافی برای آنها خریداری کنید.
اگر در مغازه فهمیدید که ژل افزایش قد در تهران نمی تواند بایستد و یکی از آنها همیشه به سمت آن می چرخد ​​، آنها را نگیرید. این نشانه آن است که قطعاً آنها ناراحت کننده خواهند بود.

اگر ژل افزایش قد خارجی جدید خریداری می کنید ، هرگز آنها را به یک مهمانی یا برنامه ریزی دیگر برنامه ریزی نکنید. همیشه پیاده روی کنید و ابتدا آنها را در خانه تست کنید. در غیر این صورت ، ممکن است در طول شب به طور غیرقانونی به یک مدفوع نوار بند باشید.
انواع و برش های مختلف کفش را جایگزین کنید. به عنوان مثال ، نه تنها پمپ های انگشتان پا را نپوشید بلکه صندل ، کفی ژله ای افزایش قد ، چکمه های مچ پا کامل چرم و غیره را نیز بپوشید.

و سپس برخی از ترفندهایی وجود دارد که ارزش خرید و امتحان کردن را دارند:

احتمالاً هر خانمی در خانه دارای سواب پنبه ای است. اگر ژل افزایش قد را ازکجا تهیه کنیم بسته دارید و به راحتی از آنها اطمینان ندارید ، چند مورد را در کیف خود ببندید و در صورت بروز بحران انگشتان خود را با آنها بپوشانید.
یک ترفند عالی برای مدل ها و خانم هایی که امروز و هر روز پاشنه پا می پوشند این است که انگشتان پا سوم و چهارم را با یک لکه کنار هم قرار دهید. این باعث کاهش فشار ایجاد شده روی پاها می شود.
در ماه های گرم ، پاها به طور طبیعی عرق می کنند. برای جلوگیری از لغزش غیر ضروری در ژل افزایش قد داخل کفش ، اسپری ابریشم بگیرید. به عنوان یک دئودورانت پاها عمل می کند.
بسیاری از خرید اینترنتی ژل افزایش قد ها چنان صاف و لغزنده ای دارند که راه رفتن در آنها به معنای واقعی کلمه برای زندگی خطرناک است. با این چه؟ به سادگی کفگیرها را با یک تکه "کاغذ سنباده" ماسه بزنید و بی خیال خیابان ها را بزنید.
پس از همه ، آیا شما چند قایق اضافی ناراحت کننده دارید؟ یک ترفند یخی را امتحان کنید. یک کیسه پلاستیکی را با آب پر کنید ، آنها را در کفش قرار دهید و سپس آنها را برای شب در فریزر بگذارید. آب منجمد به طرز معجزه آسایی گسترش می یابد و مواد جامد را کمی سست می کند.
ترمز و خرید کفی ژله ای افزایش قد را می شناسید؟ این کفی های مخصوص مخصوص کفش است که یا در زیر شکم پا چسبیده است (ترمز) به طوری که کف پا خالی نشود ، یا داخل کفش در پاشنه مخفی افزایش قد چسبانده شود تا در برابر کبودی ها (لکه ها) محافظت شود. یک اختراع مبتکرانه!




پراگ - پوشیدن بلند خرید پاشنه افزایش قد بلند طبق تحقیقات انجام شده توسط متخصصان بیمارستان دانشگاه عمومی پراگ (VFN) و اولین دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز (اولین دانشکده پزشکی ، دانشگاه چارلز) به زانوها و مچ پا آسیب می رساند. آنها حداکثر ارتفاع سه تا چهار سانتی متر را توصیه می کنند. این بیمارستان در گزارشی امروز با انتشار گزارشی در گزارشی ، از مطالعه ای که در آن با دانشگاه هاچتپه در آنکارا ، ترکیه همکاری کرده اند ، خبر داد. آنها با هم مقاله را در مجله PM&R منتشر کردند.

محققان پیش از این میزان بار پیاده روی روی پاشنه مخفی مردانه مفاصل زانو را در آزمایش های آزمایشگاهی ارزیابی کرده اند ، مطالعه جدیدی که بر تصویربرداری سونوگرافی از غضروف زانو ، تاندون آشیل و کف پا انجام شده است.

"ما نشان داده ایم که پوشیدن طولانی مدت از  لژ افزایش قدتأثیر منفی بر ساختار تاندون آشیل دارد و باعث تغییرات اولیه آرتریت در غضروف زانو می شود.

کارشناسان  ، ارتفاع  ژل افزایش قد ۸ لایه تا سه تا چهار سانتی متر را نسبتاً ایمن می دانند. مزیان افزود: "این افزایش جزئی برای بیماران مبتلا به درد ژل افزایش قد ۱۰ لایه به دلیل اضافه وزن ، به اصطلاح خار پاشنه نیز توصیه می شود. به بیماران ما توصیه می کنیم فقط در موارد خاص ژل افزایش قد ۱۲ لایه را بطور استثنایی بپوشند."

تخمین زده می شود که تا ۴۰ درصد از زنان در سن کار به طور منظم ژل افزایش قد ۱۴ لایه بپوشند. این اغلب نیاز کارفرمایان است. مزیان خاطرنشان کرد: چنین دسترسی به شرکت ها از دو سال پیش در کانادا ممنوع شد و بعدا در فیلیپین. به تازگی ، زنان همچنین در مورد پوشیدن اجباری  لژ مخفی افزایش قد در ژاپن صحبت کرده اند ، برای مثال ، جایی که یک کار به دست آمده از آمریکایی آغاز شده است. این به یک جفت کلمه ژاپنی اشاره دارد ، به معنی چکمه و درد. با این حال ، براساس رسانه ها ، وزیر بهداشت ژاپن واکنش نشان داد که پاشنه های موجود در محل کار "ضروری و مطلوب" هستند.

جنبش های مشابه در کشورهای دیگر پدید آمده است. در انگلیس ، در سال ۲۰۱۵ ، او درخواست آنلاین را برای یک پذیرنده از  تأسیس کرد. کارفرما به دلیل عدم داشتن کفش هایی که پاشنه افزایش قد پا بین پنج تا ده سانتیمتر روی پاهای خود داشته باشد ، خانه خود را بدون پرداخت هزینه ارسال کرد. در سال ۲۰۱۶ ، چندین بازیگر زن از جمله جولی رابرتز بدون لژ مخفی کفش به جشنواره فیلم کن آمدند. در سال ۲۰۱۵ ، گزارش هایی مبنی بر مجاز بودن برخی از زنان لژ مخفی کفش  مردانه پاشنه بلند در فرش قرمز در جشنواره فیلم کن وجود ندارد.

قبلاً نشان داده شده است که پیاده روی در کفش های پاشنه بلند ، خطر آسیب دیدگی مچ پا و ایجاد انگشت خم ناشی از فشار دادن انگشتان پا در انگشتان پا خیلی باریک کفش را افزایش می دهد. پزشکان همچنین عواقب سلامتی دیگری مانند درد کمر مزمن ، استئوآرتریت زانوها و بیماری تاندون آشیل را پیش بینی می کنند.

چه عواملی باعث پوشیدن مکرر کفش پاشنه مخفی ژله ای بلند می شود؟
اگر هر روز چند ساعت پاشنه ژله ای افزایش قد بلند می پوشید ، خطر ابتلا به مشکلات زانو و ستون فقرات را برطرف می کنید. کفش هایی که خیلی تنگ هستند می توانند باعث ناهنجاری و تورم پا شوند. ناگفته نماند از یک آسیب دیدگی و کبودی دردناک است. برای جلوگیری از این ناراحتی ها ، توصیه های زیر باید دنبال شود.

حداقل برای مدتی از ژل طبی افزایش قد خودداری کنید
اگر ژل بلندی قد فقط به محل کار و از محل کار خود بپوشید ، یا در غروب با آنها بیرون می روید ، می توانید آرام باشید. اما اگر آنها را تمام روز ۵ روز در هفته می پوشید ، ترمز کنید. در این حالت ، شما باید هر زمان ممکن ژل افزایش قد اصل را کاهش دهید و لباس شما به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.

و متخصصان چه چیزی را به ما توصیه می کنند؟
به گفته کارشناسان ، ارتفاع پاشنه ایده آل ۵ سانتی متر است.  ژل افزایش دهنده قد باعث فشار بیش از حد به انگشتان پا و جلوی پا به خصوص در پاشنه های استیل می شود. نوک آنها معمولاً خیلی باریک است و عواقب آن می تواند واقعاً ناخوشایند باشد. بنابراین توصیه می شود که پمپ هایی با انگشتان گرد و پهن بپوشید.

در مورد ژل افزایش قد سیلیکونی، در اینجا روی سیستم عامل های درشت تر یا بیشتر شرط بندی کنید. آنها نه تنها از پایداری بالاتری برخوردار هستند ، بلکه در مورد سیستم عامل ها نیز از نظر سلامتی ما راحت تر و کم خطر تر هستند.

هنگامی که ژل افزایش قد ارزان دارید ، سعی کنید ژله افزایش قد خود را هرچه بیشتر ممکن انجام دهید. این باعث می شود پاهای شما تسکین یابد ، و وقتی درست روی میز بنشینید ، ظرافت رنج نمی برد.
خرید کفی ژله ای افزایش قد با نازل ترین قیمت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد