خرید پاشنه ژله ای افزایش قد برای کفش09386932322

خرید پاشنه ژله ای افزایش قد برای کفش


ژل افزایش قد ۸ لایه ، کفش ، چکمه ، یا صندل با یک قطعه ضخیم آشکار است ، معمولاً در محدوده ۳-۱۰ سانتی متر (۱-۴ در). کفش های سکو نیز ممکن است پاشنه بلند باشند ، در این حالت ژل افزایش قد ۱۰ لابه طور قابل توجهی بالاتر از توپ پا بلند می شود. بلندی های پا ، و تنها لژ مخفی افزایش قد  را می توان در کفش های چرمی مانند چکمه های باله مشاهده کرد ، جایی که کف ممکن است تا ۲۰ سانتی متر (۸ اینچ) بلندی ، و پاشنه های تا ۴۰ سانتی متر (۱۶ اینچ) و بیشتر باشد. کف کفش سکو می تواند دارای ضخامت یکنواخت مداوم باشد ، دارای یک گوه ، یک بلوک مجزا یا پاشنه استیل باشد. بالا بردن مچ پا ، خطر بروز مچ پا پراکنده را افزایش می دهد.

ژل افزایش قد ۱۲ لایه در بسیاری از فرهنگ ها شناخته شده اند. مشهورترین سلف کفش سکو ، Zoccoli در ونیز قرن پانزدهم است که با هدف کاربردی جلوگیری از پا خیس هنگام سیل آسفالت ها طراحی شده است. بسته به نوع کفش فعلی کفش های کمربند کم و بیش محبوب هستند. در دهه ۱۹۷۰ آنها در هر دو جنس در اروپا گسترده بودند. امروزه ، آنها توسط زنان ترجیح داده می شوند.




پس از استفاده از آنها در یونان باستان برای افزایش قد شخصیت های مهم در تئاتر یونان و استفاده مشابه آنها توسط روسپیان بزرگ متولد شده یا دربار در لندن در قرن شانزدهم ، تصور می شودژل افزایش قد ۱۴ لایه به نام پتنز در اروپا پوشیده شده اند. قرن هجدهم برای جلوگیری از لرزان بودن خیابان های شهری. از همان ریشه های عملی گیرنده ژاپنی است. همچنین ممکن است ارتباطی به بوته های روم باستان وجود داشته باشد ، که غالباً دارای لژ مخفی کفش بسیار ضخیم بودند تا ارتفاع بیشتری به لباس پوشنده دهند. نمونه دیگر ژل افزایش قد در تهران که به عنوان محافظت در برابر گرد و غبار عمل می کند ، است که به صدایی اشاره می کند که کفش چوبی هنگام راه رفتن ایجاد می کند. با قدمت قرن ۱۸th در ژاپن ،  در طول کارآموزی توسط پوشیده شده بود. شبیه به اوکوبو ، کابکاب های چوبی به دلیل صدایی که از کفپوش مرمر ساخته بودند نامگذاری شدند. بندهای چوبی که از قرن چهاردهم و هجدهم توسط زنان لبنانی پوشیده شده بودند ، تسمه ها اغلب از مخمل ، چرم یا ابریشم ساخته می شدند ، در حالی که استیل های چوبی با نقره یا مروارید تزئین شده بودند. پادوکا باستان هند ، که به ردپای خدایان ترجمه می شود ، اغلب توسط اکلون فوقانی به عنوان راهی برای نشان دادن وضعیت آنها ورزش می شد. سکوهای چوبی گاهی به شکل های مختلف حیوانات حک شده و با عاج و نقره تزئین شده بودند. در چین باستان ، مردان چکمه های مشکی با کف بسیار ضخیم ، که از لایه های پارچه های سفید ساخته شده بود ، می پوشیدند. این سبک از چکمه ها اغلب امروز برای صحنه های اپرای پکینگ پوشیده می شوند.  در دوران سلسله چینگ ، زنان اشرافی مانچو نوعی کفش سکو را با یک پاشنه بلند جداگانه پوشیدند ، سبکی که بعداً در دهه ۱۵۹۰ در اروپا پذیرفته شد
خرید ژل لاغری قوی

http://iran-kala24.ir/product-category/%da%98%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%af/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد