آشنایی با ژل افزایش قد ۱۴ لایه و جنس این محصول۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

آشنایی با ژل افزایش قد ۱۴ لایه و جنس این محصول۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲





در این پروژه او دو گروه از زنان را بررسی و مقایسه خواهد کرد. یک گروه روزانه حداقل پنج سانتی متر کفش پاشنه افزایش قد بلند و پاشنه ای دارند.

گروه دیگر خانمها هرگز در محل کار کفی ژله ای افزایش قد نپوشیده اند. این مطالعه ۱۰۰ شرکت کننده در هر گروه دارد.

ترسناک
و این که سوری ، تنها در ۳ سال ، ژله افزایش قد را در تعدادی از روزنامه ها و وبلاگ های آمریکایی به نمایش گذاشته است. برخی نوشتند که سوری در کفشهای قلمش زیبا است و او یک دختر بچه شیک و در سنین بسیار جوان است.

اما  ژل افزایش قد ارزان نیز واکنش هایی ایجاد کردند. سوالاتی در مورد سالم بودن به اصطلاح "ژل افزایش دهنده قد کودک" پرسیده شده است - و چه مشکلی در ژل بلندی قد های صاف مرتب در کودکان وجود دارد؟

کیتی هولمز همچنین به دلیل تبدیل فرزندش به زن مورد انتقاد قرار گرفت. "نه شیرین ، احمق و ترسناک" ، در میان واکنش ها بود.

اما این مانع نشده است که مامان هولمز اجازه دهند ۳ ساله قدم بردار با  ژل افزایش قد اصل. روز دوشنبه ، هنگامی که او و هولمز به خرید هالووین در بوستون رفتند ، سوری لباس قرمز ، پیراهن ناز - و ژل طبی افزایش قد بلند پوشید.

صدمه دیده است
در اوایل سال جاری ، Page2 در مورد شرکت آمریکایی "Heelarious" نوشت که پشت  پاشنه ژله ای افزایش قد های بزرگسال در نسخه های کوچک است. آنها مدتی است که پمپ های کودکان را می فروشند ، اما در ماه مارس چکمه های مچ پا را نیز با پاشنه مخفی ژله ای  های کودک راه اندازی کردند.

پزشک نروژی می گوید: - باید به کودکان اجازه داده شود که کودک باشند و لباس راحت و عملی بپوشند.

من می دانم که بسیاری از دختران به این معنی هستند که آنها به راحتی قادر به راه رفتن در لژ مخفی کفش مردانه  نیستند. به من اعتماد کنید ، عزیزم ، دلیل این امر به دلیل توانایی های ذاتی نیست - شما فقط راهنمای من را در مورد نحوه پیاده روی در آنها نخوانده اید!
بیایید جسمی بگیریم

- مهمترین چیز استراحت مخصوصاً در باسن است. پیاده روی در لژ مخفی کفش بدون اینکه اجازه دهید باسن شما از یک طرف به سمت دیگری بپیچد ، تقریباً غیرممکن است. این بخشی از جادوی لژ مخفی افزایش قد  است - نجنگید! این همچنین به شما کمک می کند که کمر خود را خم نکنید ، که بارزترین نشانه کسی است که دارای کمی وحشت ... قد است.

سخت نگیر. عجله در ژل افزایش قد ۱۴ لایه فقط مخصوص دبیرستان ها و متخصصان است ، قطعاً چیزی برای مبتدیان نیست.

- مراحل کوچک راز است. هر وقت احساس می کنم در  ژل افزایش قد ۱۲ لایه  کمی ظریف هستم ، قدم های کوتاه تر و سکسکه می گیرم ، پس همه چیز بسیار بهتر احساس می شود.
و بعد روانی

- برخی از دختران کاملاً درگیر عقاید "اوه ، کمک ، من  ژل افزایش قد ۱۰ لایه می پوشم و باید باسن را تکان بدهم و نمی دانم که آیا اکنون به نظر می رسد موهای زائد". آروم باش. به چیز دیگری فکر کنید. بدن شما در تنظیم خود بسیار مناسب است ، بنابراین هرچه وسایل کفش شما کمتر وسواس داشته باشد ، بدن شما راحت تر می تواند راه خود را به طور کامل بهبود بخشد.

- با کفش کار کنید ، نه در برابر آنها. ژل افزایش قد ۸ لایه  همیشه باعث می شود احساس زنانه تر ، قدرتمندتری و معمولاً بسیار اغوا کننده داشته باشم. ترفند این است که فکر کنید "خوب ، خوب ، امروز من می توانم بیشتر از حد معمول معاشقه باشم" ، به جای "اوه ، نه ، حالا همه فکر می کنند من سعی می کنم سکسی باشم" ، یا کلاسیک "من فقط آن نوع نیستم" دختر " اجازه دهید خودم را تکرار کنم: نجنگید!




لژ افزایش قد ورزشی باعث قهرمانی می شود

- یک جفت کفش پاشنه  مخفی  مردانه بلند بخرید که در درجه اول به عنوان کفش ورزشی استفاده خواهد شد. لازم نیست آنها بهترین و گرانترین خرید پاشنه افزایش قد باشند که می توانید پیدا کنید - چنین پاشنه مخفی افزایش قد که می دانید می توانید آنها را بپوشید ، خریداری می کنید. دقیقاً همانطور که رقصندگان باله باید سال ها قبل از پوشیدن کفش های چرمی نازک بپوشند تا بتوانند به خرید کفی ژله ای افزایش قد بپوشند ، برای تسلط بر بالاترین پاشنه ها تلاش می کند. سعی کنید یک جفت پیدا کنید که حداقل ۶ سانتی متر قد داشته باشد. چرا می پرسی؟ خوب ، چرا یاد نمی گیریم اول و آخر در پاشنه های نسبتاً بلند قدم برداریم؟ پس از تسلط بر آنها ، ژل افزایش قد داخل کفش پایینی به عنوان یک گودال آسان خواهد بود.

- هنگام انجام کارهای خانه خرید اینترنتی ژل افزایش قد ورزشی بپوشید. در حالی که ظرف ها را می پوشید ، با پوشیدن آنها شروع کنید. سپس شما اکثرا در حال استراحت هستید و یک پیشخوان آشپزخانه نیز در آن نزدیکی دارید که اگر ترسناک شود می توانید نگه دارید. به تدریج می توانید در پخت و پز یا خلاء موجود در آنها ، که شامل حرکت بیشتر است ، پیش بروید ، اما در جایی که هنوز بیشتر اوقات قائم هستید. وقتی می خواهید حمام را بشویید یا لباس های خیس را با پاشنه بلند آویزان کنید ، پایین رفتن از خیابان یک مقایسه نسبتاً ساده خواهد بود.

موارد اضافی

- به شخصه ، پیاده روی در ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم را که حداقل ۶ سانتی متر قد دارند راحت تر می دانم. تئوری من این است که اینها شما را وادار می کنند تا وزنه را تا تمام طول به جلو پا (توپ انگشت پا) منتقل کنید. با ژل افزایش قد خارجی کوتاهتر احساس می شود که من نه اینجا هستم و نه آنجا ، گویا وزن من عمدتاً در وسط قوس کف پا قرار دارد (بخشی از کف که قوس دارد). این نه برای تعادل مفید است و نه به خصوص راحت.

ارزان ترین  ژل افزایش قد در تهران به ندرت مناسب برای پیاده روی است. پس از همه ، یک کفش باید طراحی شود ، نه فقط طراحی شود. علاوه بر زیبائی که باید به آن نگاه کنیم ، باید ژل افزایش قد در شیراز نیز داشته باشد که به درستی قرار بگیرد. به تعادل و راحتی کفش کمک می کند. اگر کفش احساس ناپایداری می کند ، با خرید آن سرویس خرس انجام دهید - برخی از ژل افزایش قد در مشهد رفتن به داخل آن تقریبا غیرممکن است.

بهترین نکته من: موهای رقص را در کفش های مرتفع بگیرید. اولین کفش مناسب  ژل افزایش قد بیتال من یک جفت کفش نوسان T بود. اینها را وقتی به کلاس می رفتم یاد می گرفتم که چگونه سالسا را ​​رقص کنم. سر و بدنم هر دو مشتاق یادگیری و یادآوری مراحلی بودند که نگرانی در مورد خرید حضوری ژل افزایش قد نیز امکان پذیر نبود. بله ، مطمئناً در ابتدا با  مراکز فروش ژل افزایش قد ناآشنا بود ، اما خود رقصیدن نیز چنین بود. بعد از چند هفته شرکت در دوره ، شروع کردم به عادت کردن به کفش. سپس متوجه شدم که حتی وقتی فقط در آنها قدم می زنم ، باسن به طور طبیعی حرکت می کند. بقیه بدن آرام بود ، دقیقاً همانطور که می رقصیدم. آیا ذکر کردم که دوره رقص نیز سرگرم کننده فوق العاده بود؟ شروع بدی برای زندگی روی پاشنه بلند نیست ، درست است؟

دانش آموز لانگ آیلند ، ماریا سرانو ، ۲۱ ساله ، با پای باشگاه تحریف شده متولد شد و از نوجوانی او آرزوی تبدیل شدن به یک طراح مشهور مد را داشت که در کفش های پاشنه بلند قدم می زد.

به دلیل تغییر شکل ، ماریا فکر کرد این رویا غیرقابل دستیابی است.

ماریا به نیویورک پست گفت: "من فقط می خواستم یک نوجوان سکسی با کفش های ژل افزایش قد باشم ، و فکر نمی کردم تا به حال باشم."

به عنوان یک کودک ۱۷ ساله - سالهاست که به خاطر زمان خسته شده بود - تصمیم به قطع عضو پای چپ خود گرفت. از این راه او درد را رها می کرد - و می توانست در هر کفش که می خواست قدم بزند.

او اکنون با شوخ طبعی در مورد وبلاگ و پروتز خود در "اعترافات یک مد لباس یک پا" ، و همچنین اغلب عکس در صفحه اینستاگرام خود می نویسد.

خرید پاشنه مخفی افزایش قد ایرانی و جنس خوب

سفارش ژل لاغری سرد و گرم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد