خرید ژل افزایش قد ایرانی با تعداد لایه ای مختلف ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

خرید ژل افزایش قد ایرانی با تعداد لایه ای مختلف ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲


یک تفسیر غلط معمولی این است که هر ژل افزایش قد پا برای پاهای شما افتضاح است یا ناراحت کننده نیست. این به طور معمول با توجه به این واقعیت است که خانم ها به طور معمول برآورد اشتباه مراکز فروش ژل افزایش قد را انجام می دهند ، یا فرصتی برای گسترش  خرید حضوری ژل افزایش قد نمی گذارند. چند ماده می توانند راحت تر از سایرین باشند. مواد مهندسی شده با حالت جامد می توانند روی پاهای شما غیرقابل جمع باشند ، زیرا آنها به فرم های منظم پای شما مانند گاو گاو یا گاو نرم نرم نمی شوند. به طور کلی یک فکر برتر برای قرار دادن ژل افزایش قد بیتال راحت خانم ها در این مواد متداول است ، زیرا آنها ملایم تر ، انعطاف پذیر تر و ماندگار تر هستند.

یکی دیگر از عناصر در هنگام فکر کردن در مورد ژل افزایش قد در مشهد  خانمها ، بلند بودن پاشنه است. با وجود این واقعیت که از بین بردن ژل افزایش قد در شیراز  هنگام و در شهر می تواند لذت بخش باشد ، اینها معمولاً برای یک روز در محل کار یا غیرقابل توصیف یا ناراحت کننده هستند ، یا برخی اوقات که در طول روز روی پاهای خود خواهید بود. در هر صورت ، ژل افزایش قد درتهران که شما را از زمین دو یا سه اینچ بلند می کند ، می توانند بسیار راحت باشند ، هنگامی که معلوم شد که قدم زدن در آنها را می بینید. ژل افزایش قد خارجی گربه های کوچک نیز تجارت مناسبی هستند ، زیرا قد آنها به پوشنده قد می دهد با این حال به اندازه پدها راحت هستند.

انگشتان پا به طور مرتب تکه ای از پا است که هنگام پوشیدن ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم که مناسب نیست ، بیشتر فشرده می شوند. هنگامی که می خواهید گزینه های مختلفی را برای پیدا کردن ژل افزایش قد داخل کفش و راحت خانم ها داشته باشید ، باید به این منطقه توجه بیشتری داشته باشید. خرید اینترنتی ژل افزایش قد راحت است ، طول نقطه به اندازه کافی و دور از نوک انگشتان پا می باشد که آنها به طور کلی فشرده نشده اند.  خرید کفی ژله ای افزایش قد پا حساس تر گرد ، راحت هستند ، همانطور که می توانند کفش پا را باز کنند. طیف گسترده ای از مجموعه ها و سبک های مختلف وجود دارد ، بنابراین می توانید هارمونی بین آنچه شیک است و لباس راحتی در شهر یا محل کار راحت است ، کشف کنید.

تقویت کننده های منحنی مشروع و کفی های کوسن رویکردهای متفاوتی برای راحت تر کفش پاشنه مخفی افزایش قد بلند خانمها دارند. برخی از کفش های خرید پاشنه افزایش قد بلند به ویژه در سایه آرامش برنامه ریزی شده اند ، بنابراین اینها می توانند اولین مواردی باشند که می توانند در آن سوار شوند. در هر صورت ، لازم نیست  پاشنه مخفی مردانه غیر شیک بپوشید تا در هنگام قدم زدن حالت خارق العاده و زیبایی خاصی پیدا کنید. برای هر مدت زمانی که فرصت را برای تضمین مناسب بودن لژ افزایش قد خود فراهم کنید ، با استفاده از مواد معمولی تولید می شوید و در مطابق پاشنه و پا حساس به اندازه کافی حساس هستید ، لازم است که بتوانید با قاطعیت قدم بردارید.

در صورتی که می خواهید مد روز به نظر برسید و یا هر لباس دیگری را تکمیل کنید ، هیچ چیز ترکیبی خارق العاده از ژل افزایش قد ۸ لایه را ضرب نمی کند.

در این برنامه دسته بندی های زیادی از ایده ها وجود دارد.




زنانی که روزانه ژل افزایش قد ۱۰ لایه می پوشند ، می توانند برای کمی درد پا ثبت نام کنند. طبق یک مطالعه جدید ، سایش منظم ژل افزایش قد ۱۲ لایه می تواند باعث ایجاد تغییر در عضله و تاندون های گوساله شود.

به حدی که این زنان هنگام راه رفتن بدون استیل ناراحتی را تجربه می کنند.

عادت ژل افزایش قد ۱۴ لایه می تواند باعث شود که فیبرهای عضله گوساله کوتاه شود و تاندون آشیل که عضله گوساله را به استخوان متصل می کند ، سخت شود و ضخیم شود. در حالی که این تنظیم در هنگام رانش لژ مخفی افزایش قد  مشکلی ایجاد نمی کند ، می تواند هنگام ایستادن یا راه رفتن روی پاها باعث ناراحتی شود ، زیرا ماهیچه و تاندون فراتر از حرکت طبیعی آنهاست.

محقق تحقیق مارکو ناریسی از دانشگاه متروپولیتن منچستر انگلیس گفت: "به نوعی ، این سیستم با این موقعیت جدید سازگار شده است." "وقتی آنها  لژ مخفی کفش می پوشند ، عضلات احساس راحتی بیشتری می کنند."

نتایج ۱۶ ژوئیه در مجله زیست شناسی تجربی منتشر خواهد شد.

اندازه گیری ماهیچه ها

هنگامی که افراد روی لژ مخفی کفش مردانه قرار می گیرند ، قوزک پا بلند می شود و ماهیچه های گوساله در حالت کوتاه شدن قرار می گیرند. دانشمندان می دانند وقتی افراد عضلات خود را برای مدت طولانی مثلاً در بازیگران پلاستیکی در حالت کوتاه قرار دهند ، به معنای واقعی کلمه ماهیچه کوتاهتر می شود.

ناریچی با طرح این سوال که آیا پوشیدن کفش پاشنه مخفی ژله ای بلند به طور مداوم می تواند باعث کوتاه شدن عضلات شود نیز وجود دارد.

وی گفت: "من فکر می کردم ، زنانی که پاشنه ژله ای افزایش قد دارند بدون اینکه آن را بدانند برای ما آزمایش می کردند ، بنابراین همه کاری که باید انجام دهیم استخدام آنها و امتحان کردن آنها بود."

علاوه بر این ، شواهد حکایتی از دهه ۱۹۵۰ وجود دارد که نشان می دهد دبیران وقتی ژل طبی افزایش قد خود را بلند کردند و پا برهنه رفتند ، ناراحت شدند.

شرکت کنندگان در این مطالعه شامل ۱۱ زن (میانگین سنی ۴۳ سال) بودند که به مدت ۵ روز در هفته به مدت دو سال یا بیشتر از ژل افزایش قد اصل (حداقل ۲ اینچ یا ۵ اینچ قد) استفاده می کردند. بیشتر افراد گفتند هنگام پابرهنه بودن احساس ناراحتی می کنند. یک گروه کنترل از نه زن که مرتبا  ژل بلندی قد نمی پوشیدند نیز در این گروه قرار گرفتند.

ناریچی و همکارانش ابتدا با استفاده از تصویربرداری از رزونانس مغناطیسی (MRI) اندازه عضلات گوساله زن را اندازه گرفتند. با این حال ، آنها هیچ تفاوتی در حجم عضلات بین دو گروه مشاهده نکردند.

آنها سپس از سونوگرافی برای اندازه گیری طول فیبرهای عضلانی گوساله استفاده کردند و دریافتند که در مقایسه با گروه کنترل ، ۱۳٪ از لباس های پاشنه بلند کمتر بودند.

داشتن الیاف کوتاهتر باید بر نحوه انقباض عضلات تأثیر بگذارد ، الیاف کوتاهتر باید استحکام کمتری تولید کرده و راه رفتن را در این خانم ها کارآمدتر کند. اما محققان از نظر چگونگی انقباض عضله گوساله هیچ تفاوتی بین این دو گروه مشاهده نکردند.

بررسی تاندون آشیل نشان داد که تاندونهای پوشیدنی ژل افزایش دهنده قد ضخیم تر و در نتیجه سفت تر از سایه بانهای پوشیده از ژل افزایش قد سیلیکونی  نیستند.

ناریچی گفت: تاندونهای ضخیم فیبرهای عضلانی کوتاه تر را جبران می کنند و به عضلات اجازه می دهند به طور عادی رفتار کنند. اما اثر ترکیبی از تاندون ضخیم تر و الیاف کوتاهتر ، دلیل احتمالی احساس درد هنگام پوشیدن ژل افزایش قد ارزان ضخیم است.

ژله افزایش قد تنها خطر کفش نیست. یک مطالعه جداگانه در سال ۲۰۰۸ نشان داد که پوشیدن مداوم فلپ ، راه رفتن را تغییر می دهد ، راه رفتن را به روش های ظریف تغییر می دهد که می تواند باعث ایجاد مشکلات و درد در تنها ، پاشنه پا و مچ پا شود.

کفی ژله ای افزایش قد


ناریسی اعتقاد ندارد که این نتایج بدان معنی است که زنان باید از پوشیدن کفش پاشنه افزایش قد بلند خودداری کنند. اما توصیه می شود بعد از یک روز پوشیدن کفش پاشنه بلند ، حرکات کششی انجام دهید تا از کوتاه شدن فیبرهای عضلانی جلوگیری شود.

ناریچی و همکاران در حال حاضر در حال تحقیق هستند که آیا تاندونهای ضخیم آشیل باعث ضخیم تر بودن آنها می شود.

ناریسی کار خود را با رابرت سساپو از دانشگاه وین اتریش و الیویه ساینس و کاستیس مگاناریس از دانشگاه متروپولیتن منچستر کارگردانی کرد.

پاشنه افزایش قد را از کجا بخریم

http://iran-kala24.ir/product-category/%da%98%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%af/



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد