کفی های افزایش قد اصل چینی مارک بیتال قیمت های عالی دارند۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

کفی های افزایش قد اصل چینی مارک بیتال قیمت های عالی دارند۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲


ژل افزایش قد - قطعه نهایی کفش های مد روز - مسیری طولانی را طی کرده است. این کفش که غالباً مورد بحث و بحث بوده است ، همیشه آن چیزی نبوده است که امروزه آن را می شناسیم. با گذشت زمان ، به طور قابل توجهی تکامل یافته است. و این همان چیزی است که این مقاله به دنبال مطالعه آن است - سفر مراکز فروش ژل افزایش قد تا به امروز.

اعتقاد بر این است که نسخه رسمی  خرید حضوری ژل افزایش قد پس از سال ۱۵۳۳ به وجود آمده است. با این حال ، نسخه های غیر رسمی خشن تر ، از گذشته های دور شناخته شده است

نقاشی های دیواری مصر با قدمت ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح نشان می دهد مردان و زنانی کفش پوشیده اند که برخی از آنها  ژل افزایش قد بیتال دارند. اعتقاد بر این است که این پاشنه ها بیشتر برای موارد خاص پوشیده می شدند. قصابی ها در مصر همچنین به دلیل جلوگیری از قدم گذاشتن بر روی لاشه حیوانات ، پاشنه می کردند.

همچنین شواهدی بدست آمده است که نشان می دهد مردم یونان باستان و روم کفشهای ژل افزایش قد در مشهد دار به نام 'Kothorni' یا 'Buskins' می پوشیدند.  ژل افزایش قد در شیراز  از چوب ساخته می شوند و عمدتا توسط بازیگران پوشیده می شوند. شواهد دیگری از ژل افزایش قد در تهران در زمان های قدیم از روم باستان ، در زمان هایی که فحشا غیرقانونی تلقی می شد ، ناشی می شود. در این دوره ، کارگران جنسی به منظور شناسایی از ژل افزایش قد خارجی  استفاده می کنند.

ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم
در قرون وسطی در اروپا ، محصولی به نام 'Pattens' بیشتر توسط مردان و زنان استفاده می شد. منظور از آن زیره های چوبی بود که می توانستند به راحتی به کفش ها متصل شوند ، به طوری که از قدم زدن روی خاک هنگام راه رفتن در فضای باز جلوگیری می شود. اعتقاد بر این بود که "Pattens" پیشگام اختراع "Chopines" است. 'Chopines' به نسخه ابتدایی تری از ژل افزایش قد داخل کفش  امروزی اشاره دارد که در دهه ۱۴۰۰ در ترکیه اختراع شده است. تا اواسط سال ۱۶۰۰ به طور عمده در سراسر اروپا مورد استفاده قرار می گرفت. قد chopines تا ۳۰ اینچ می رسید و زنان باید از عصا یا کمک خادم استفاده کنند تا بتوانند راحت و بدون سر خوردن راه بروند. مانند پتن ها ، ژولین ها نیز به کفش بسته می شوند و بیشتر توسط خانم ها پوشیده می شوند.

این روش ساختن خرید اینترنتی ژل افزایش قد  صورت یک تکه شد. محبوبیت کفش پاشنه دار در دهه ۱۵۰۰ بطور قابل توجهی افزایش یافت. بیشتر آنها توسط موتورسواران مورد استفاده قرار می گرفتند ، زیرا مانع از لیز خوردن پا در رکاب هنگام سوار شدن می شدند.  خرید کفی زله ای افزایش قد  که در ابتدا برای موتورسواران طراحی شده بود تقریباً ۱ تا ۱-۱ / ۲ اینچ قد داشت و از نظر ظاهری شبیه چکمه های کابوی یا چکمه های سواری امروزی بود.

در اواسط ۱۵۰۰s ، پاشنه  مخفی افزایش قد نازک تر و شیک تر شد. این تغییر به دلیل کفش های پاشنه بلند شیک و محبوب کفش پاشنه بلند کاترین دی مدیچی صورت گرفت که در سال ۱۵۳۳ با هنری ، پسر پادشاه فرانسیس اول فرانسه ، ازدواج کرد. باعث محبوبیت بیشتر آنها به عنوان "لوازم جانبی مد" و نه "لوازم جانبی کاربردی" شد. در سال ۱۵۸۰ ، کفش های خرید پاشنه افزایش قد  بلند مد روز عمدتا توسط طبقه مرفه جامعه پوشیده می شد ، که منجر به ابداع اصطلاح "پاشنه خوب" ، به معنای شخصی که از نظر اقتصادی خوب بود ، شد.

در آغاز دهه ۱۷۰۰ ، پادشاه لویی چهاردهم فرانسه از پاشنه مخفی مردانه  هایی به اندازه ۵ اینچ استفاده می کرد که صحنه های جنگی مفصلی در آنها وجود داشت. این لژ افزایش قد  ها بعداً به عنوان 'ژل افزایش قد ۸ لایه' معروف شدند. در طول قرن ، پاشنه ها به نازک تر ، قوسی و شیک تر تبدیل شدند. از آنجا که اعتقاد بر این بود که به نظر می رسد پاها جذاب تر و مطلوب تر به نظر می رسند ، با گذشت زمان قوانینی به وجود آمد که زنان از پوشیدن کفش ژل افزایش قد ۱۰ لایه رای «اسیر کردن» یک مرد منع شدند. زنانی که این قانون را نقض کرده اند جادوگر معرفی می شوند و باید محاکمه شوند.

در سال ۱۷۹۱ ، ناپلئون  ژل افزایش قد ۱۲ لایه کاملاً تبعید شد. با وجود این ، ژل افزایش قد ۱۴ لایه  در سال ۱۷۹۰ بازگشت ، با احترام از ماری آنتوانت با پاشنه های ۲ اینچی خود. پاشنه های پوشیده شده در این دوره نسبتاً کم بودند ، تقریباً به اندازه یک گوه.

پس از سقوط ، مد  لژ مخفی افزایش قد  در دهه ۱۸۶۰ دوباره بلند شد. پاشنه ها در طول های مختلف در دسترس بودند. برخی از افراد به شدت از  لژ مخفی کفش حمایت می کنند و اظهار می کنند که اینها برای سلامتی مضر نیستند ، اما در واقع مفید بودند. به گفته آنها ، پوشیدن  لژ مخفی کفش مردانه  از خم شدن بیش از حد افراد جلوگیری می کند ، در نتیجه احتمال کمردرد را کاهش می دهد ، و همچنین به راه رفتن صحیح و کم خستگی کمک می کند. با این حال ، برخی از منتقدان معتقد بودند که پوشیدن کفش پاشنه بلند باعث راه رفتن بی پروا می شود ، در حالی که برخی معتقدند که پاشنه مخفی ژله ای  بلند نمادی از پنجه منحنی یک جادوگر یا یک شیطان است.




کفش پاشنه ژله ای افزایش قد بلند در اواخر قرن نوزدهم مورد پذیرش کامل قرار گرفت. این تقاضا برای کفش های تخت راحت در اوایل قرن ۲۰ جایگزین شد. در اواسط قرن بیستم ، مدها تغییر کردند و هرچه خطوط هملن بیشتر شد ، تقاضا برای  ژل طبی افزایش قد  شیک افزایش یافت. باز هم ، در دهه ۱۹۳۰ ، طول پاشنه کوتاه تر شد ، روندی که به زودی با تقاضای کفش پاشنه بلند زیبا در انواع مدل ها ، از پر زرق و برق تا رنگارنگ ، جایگزین شد. این روند با انواع جدیدی از  ژل افزایش قد اصل که توسط افراد مشهور هالیوود برگزار می شود ، رواج پیدا کرد. در دهه ۱۹۴۰ ، به دلیل جنگ جهانی دوم ، در دسترس بودن وسایل لوکس کاهش یافت و  ژل بلندی قد  ، ساده و بدون تزئین شد.







دنیای ژل افزایش دهنده قد پا با اختراع کفش پاشنه بلند در دهه ۱۹۵۰ توسط کریستین دیور دچار انقلابی شد. کفپوش ژل افزایش قد سیلیکونی  کوتاه و پاشنه باریک داشت. با این حال ، آنها خیلی خوب پذیرفته نشدند ، و برخی از ساختمانهای عمومی استفاده از کفش چوبی را ممنوع کردند زیرا اعتقاد بر این بود که به کفها آسیب می رساند.

با افزایش محبوبیت مینی بند در ابتدای دهه ۱۹۶۰ ،  ژل افزایش قد ارزان  استیل نیز محبوب شدند. باز هم ، با طغیان جنبش فمینیسم ، ستارگان با مخالفت فمینیست ها روبرو شدند زیرا اعتقاد بر این بود که حرکت زنان را محدود می کنند و هنگام فرار از خشونت مردان سرعت آنها را کند می کند. در نتیجه ، کفش های پاشنه کم با انگشتان چهارگوش ساخته شد. بعداً ، در دهه ۱۹۶۰ ، کفش سکویی ساخته شد که در دهه ۱۹۷۰ محبوبیت زیادی پیدا کرد.

کفش پاشنه بلند در دهه ۱۹۸۰ دوباره مد شد ، روندی که در اوایل دهه ۱۹۹۰ نیز ادامه داشت. در اواخر قرن نوزدهم کارخانه های تولید کفش ژله افزایش قد  در ایتالیا و سایر مناطق جهان شروع به کار کردند. به دنبال آن آمریکا شروع به کارخانه تولید پاشنه پا در سال ۱۸۸۸ کرد.  کفی ژله ای افزایش قد  شروع به ظاهر گسترده در مدارهای مد کرد و دوباره مد را احیا کرد. با گذشت زمان ، کفش های پاشنه افزایش قد بلند به عنوان نشانه هایی از لباس طراح و مد برای موارد خاص در نظر گرفته می شدند ، در حالی که کفش های تخت به یک عرف برای دنیای شرکت ها تبدیل شد. طراحانی مانند جیمی چو و اما هوپ در دهه ۱۹۹۰ پاشنه های بسیار بلند طراحی کردند. باز هم ، در اواخر دهه ۱۹۹۰ ، مد کفش پاشنه بلند رو به زوال است.

با شروع قرن بیست و یکم ، پاشنه پا دوباره بلند شد ، با معرفی کفش پاشنه بلند "بدون پاشنه" توسط Manolo Blahnik ، و همچنین انواع مختلفی از پاشنه ها توسط بسیاری از طراحان دیگر در حال توسعه است. خانم ها شروع به انتخاب گسترده ای از پاشنه ها برای پوشیدن در موارد مختلف کردند.

مد کفش پاشنه بلند همچنان همیشه سبز است. کفش های پاشنه بلند بسیار معمولاً در مهمانی ها ، موارد خاص و همچنین در سطح شیب دار دیده می شوند. پاشنه ها ، حتی پس از چنین مدت زمانی طولانی ، نماد مد ، سبک و کلاس هستند. اکنون این لباس برای شیک پوشان یکی از لباس های ضروری است.

این داستان طولانی سفر کفش پاشنه بلند است. بنابراین ، دفعه بعدی که برای خرید یک جفت کفش خرید می کنید ، فراموش نکنید که یک جفت پاشنه پا را به لیست خرید خود اضافه کنید!

ژل افزایش قد 10 لایه و 12 لایه را از ما تهیه کنید با خیال راحت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد